Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over CrelanCo Deals? Misschien vindt u het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat u vraag hier niet tussen? Lees ook onze Algemene voorwaarden en aarzel niet om contact met ons op te nemen via de rubriek Contact.

Als coöperant van CrelanCo geniet u van verschillende voordelen bij onze partners, excursies aan een voordelig tarief en korting bij meer dan 100 restaurants in België. CrelanCo Deals is het digitale platform van CrelanCo waar al deze voordelen voor de coöperatieve aandeelhouders op gebundeld staan. Faxions Digital B.V. staat in voor de ontwikkeling en het beheer van dit platform.

Met uw CrelanCo Deals account krijgt u toegang tot voordelen en kortingen op geselecteerde aanbiedingen.

Ga naar https://crelancodeals.be/nl/accounts/register/ en vul eenmalig uw coöperantencode in het daartoe voorziene kader in. Vervolledig de andere velden en kies een paswoord. (TIP: sla dit paswoord goed op of noteer het ergens). Klik vervolgens op registreer. U heeft nu toegang tot de CrelanCo Deals.

Zolang u coöperatieve aandeelhouder bent van CrelanCo, blijft uw CrelanCo Deals account geldig.

De producten die u bestelt via CrelanCo Deals staan niet op naam. U kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

U kunt meestal in totaal 6 producten per order, per arrangement bestellen.

Als u een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van CrelanCo Deal via de rubriek Contact.

U kan uw bestelling betalen met Bancontact, creditcard (VISA en MasterCard) en iDEAL.

De leveringstermijn en -methode vindt u in de beschrijving van de aanbieding.

Heeft u een bestelling geplaatst maar uw producten nog niet ontvangen? Controleer eerst de spamfolder van uw e-mailprogramma. Vindt u niets? Neem dan contact op met de CrelanCo Deals klantendienst via de rubriek Contact.

binnen enkele minuten via e-mail een betalingsbevestiging. Vergeet niet uw spamfolder te controleren.

Let op: in veel gevallen dient u het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Helaas is het niet mogelijk om reeds gekochte e-tickets te wijzigen.

Indien een voorstelling waarvoor u e-tickets heeft aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met u opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvangt u het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Ja, uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals beschreven in ons Privacybeleid.