Retouren

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?

Indien een voorstelling waarvoor u e-tickets heeft aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met u opnemen om te zoeken naar een alternatief. Indien er geen alternatief voorhanden is, wordt het aankoopbedrag van deze e-tickets u teruggestort.

Producten retourneren

Wilt u de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heeft u een verkeerd product besteld?

Heeft u een leveringsbon ontvangen per e-mail? Neem contact op met het e-mailadres op de leveringsbon.

Als u geen leveringsbon ontvangen zou hebben, stuur dan binnen de 14 dagen een mail naar crelancodeals@faxions.be. Wij zullen u daarna per e-mail voorzien van de juiste richtlijnen. Zodra het artikel (ongebruikt en onuitgepakt) retour is gekomen, zullen wij het bedrag crediteren. Kosten die gemaakt zijn voor het terugsturen worden niet vergoed.

Is uw product kapot of defect bij aankomst?

Heeft u een leveringsbon ontvangen per e-mail? Neem contact op met het e-mailadres op de leveringsbon.

Als u geen leveringsbon ontvangen zou hebben, stuur dan een e-mail naar crelancodeals@faxions.be. Voeg het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de e-mail. Wij zullen u daarna per e-mail voorzien van de volgende stappen.